kenangan tahun 2011 :') kenangan tahun 2011 :')

Assalamualaikum :)
Hye-hye sini aku nak cerita ape yang pernah aku lalui masa tahun 2011 ta kira yang manis ke pahit ke masam ke . Okay banyak sangat sampai tak terkata . Nak tahu ? nah amik baca bawah nie ------>>>

- Tahun aku sebagai calon SPM 2011 . Masa untuk berperang ~
- Gaduh besar same ilmi sampai sebulan break but aku still sayang and tunggu dia :')
- Dapat tahu Ilmi sayangkan girl lain , but kami still same2 sayang cinta :')
- Atok yang paling eiya sayang meninggal 5.2.2011 . Al-fatihah :'(
- First time kene masok Wad Kecemasan sbb period pain smp pitam , takot ~.~
- Dapat jumpe Asma even sekejap tapi aku dah buad dia terasa time tu :(
- Dapat tahu ilmi masok plkn sedih sgt time tu , kiteorg pergi Bukit Ampang :')
- Happy bile Ilmi dkt plkn 2minggu je then dia dapat balik , kiteorang pergi Sg.Congkak .
- Dapat pergi mandi waterfall dkt Gabai dgn Ilmi, best sangat .
- First time tengok movie dengan ilmi mase 17.7.2011
- Bermulanya memakai hijab masa 19.7.2011 . Alhamdulillah :)
- Rapat dgn membe2 dkt class 5a4 . Korang terbaekkkkk
- Dapat Anugerah Cemerlang dkt sekolah . aku ade korg ade ? haha
- Time raya tak tido dkt kg sekinchan :(
- Time raya dpt pergi kampung Ilmi , shoo sheronok >,<
- Family day dkt Bagan Lalang ~
- Menangis teruk dkt sekolah time Majlis Restu Ilmu 11.11.2011 .
- Demam panas masa start SPM paper BM dgn BI . Ya Allah semoga aku dapat keputusan yang terbaek la nanti .
- 4Tahun dah aku dengan Ilmi , haa ekau ado ? hehe
- Holiday dkt Kedah , Langkawi , P.Pinang . Shoo happening :D
- Byk barang yg same dgn Ilmi . Besh yeee ^.^

Nie semua la cerita dan kenangan time 2011 . Okay banyak about Ilmi je kan sebab sayang dia lebih hoi . hehe . Dah tahu kann ? Ape lagi aku nak say goodbye 2011 , hyehye 2012 ^.^

No comments:

Post a Comment