coming soon PLKN :( coming soon PLKN :(


Sistem Semakan Penempatan Pelatih PLKN



Kumpulan 1 Siri 9/2012
NAMA
:
FAUZIA FAZIRA BINTI MOHAMMAD FAUDZI
NO. KAD PENGENALAN
:
94071914XXXX
KUMPULAN
:
1
PUSAT BERKUMPUL
:
STADIUM MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG
NEGERI PUSAT BERKUMPUL
:
SELANGOR
NAMA KEM
:
KEM PLKN JUGRA BANTING, SELANGOR
ALAMAT KEM
:
LOT 1765-1768
MUKIM KELANANG
POSKOD KEM
:
42700
BANDAR KEM
:
BANTING
NEGERI KEM
:
SELANGOR
TARIKH LAPOR
:
01-JAN-2012
MASA LAPOR
:
9:30 PAGI
NPP
:
CATATAN
:



Tengok tu aku dapat kumpulan 1 . Bermakna aku masuk 1januari . Baru nak countdown new year malam tu kan . Terpaksa la kemas2 barang nak pergi nanti -.- Dapat Banting pulak tu menyeramkan je , yela situ la tempat Sosilawati mati kene bunuh kan ? okay aku nie penakot sikit , macam2 aku fikir nanti dkt sane macam mane . Gentle cakap nanti dkt plkn tu dgn tade mmbe yela , buad la muke tebal cari kawan kan even aku nie ta reti bergaul sgt dgn orang . Dan confirm aku jadi pemalu dan pendiam . haha .
Si ilmi ade pengalaman masok sini so dia banyak cerita dekat aku psl dkt plkn even dia masok 2minggu je sebab dia dikecualikan kerana sakit asma . Fuh best je dikecualikan . Baru nak amik lesen tp dah kene masok plkn ape pon tak boleh -.- melopong jela nanti aku balik dari plkn tengok kwn2 aku semua da ade lesen . Foine!
Act tak sanggup nak tinggalkan mama abah dkt ruma nie , ta sanggup nak tinggal ilmi , kawan2 aku . 3bulan weh macam2 bole jadi kan . sedih jap :( even mama cakap dekat pun tapi ta bole pgng fon kan dkt sane tu , alahai nanti mst rindu ilmi :( Habis je spm okay mahu jumpe ilmi dan kawan2 , nanti 3bulan tak bole jumpe weh . Nak jumpe dlm bulan12 nie . Mahu jumpe eja , memey , adk ayu , shyra , cha ,asma, cycy , daya dan sape2 lagi la . Rindu korang , nak jumpe >,< Lepas spm kite jumpe okay :)

That's all , bubye :-*


No comments:

Post a Comment