bukak sekola sem 2 . bukak sekola sem 2 .

Assalamualaikum , bahawasanya saya murid dari 5a4 , Fauzia Fazira Binti Datuk Mohammad Faudzi ingin berubah untuk rajin belajar apabila sekolah dibuka sem-2 . oke poyo siot ayat nie -,-
bukak sekola je oke dapat result bagai . agak kecewa weh dengan result aku . boleh kate ramai down la result satu class .  cikgu da membebel bagai , banyak main la , ta serious . err , benggang faham ta faham dengan result exam aku . mampuihh aku dengan mama if nanti mama amik result dekat sekola . oke kawan-kawan , FYI nanti saya akan dikurung sampai SPM if mama marah la dengan result aku . mama sayang , chill la oke , eiya janji nanti trial eiya buad betol2 . oke tana taip banyak sebab hati nie ta benggang -,-

semalam pulak ha korg tahu aku dapat ape ? aku dapat surat amaran weh . korg pernah dpt ? ta pernah kan . cettt jangan bangge sangat la kan -,- selame aku sekola nie ta pernah2 aku dapat surat amaran . hoyhoy nie just surat amaran pertama sebab da 10hari aku ta dtg sekola perhitungan dari bulan1 sampai bulan5 . grr ! kerek siot sekola aku nie , budak lain banyak hari ta dtg ta amik pulak . haihh . sabar oke , aku ta dtg bukan aku pemalas , tiada istilah malas bile na pergi sekola . aku ta pergi campur2 balik sebab ritu arwah atok meninggal dan setiap bulan saya akan sakit rahim apabila tibanya kedatangan period . oke aku ta suka !

dan dan dan , nanti kan markah paper yang lain ade lagi . then aku memang ta puas hati faham ! grr sejarah da la da gagal . oke , aku memang ta suke sejarah . oke masih bole belajar lagi eiya . chaiyok chaiyok !

oke byebye . jangan lupa ye kawan-kawan selalu rajin belajar dan jangan jadi seperti saya ^^

No comments:

Post a Comment