Happy birthday Mama ♥ Happy birthday Mama ♥

oke semalam saya ganti puasa . then balik je dari tuition oke kak lin same bf dea amik aku . teros pergi cari kedai kek . cari dekat area Selayang Jaya . time tu da lambat sebab da pukul 7.10 , buka pukul 7.20 kan . thanks abg masyar sebab belanja kek untuk mama . dan mahu tahu itu kek sangat sedap . rase oreo and coklat . hihi . my fav tahu ! buad surprise untuk mama malam tu . mama Happy birthday :)


cake before and after ^^

ha sedap kan kan ? saya same kak lin pilih ini kek . harganya juga berpatutan , RM32 kira puas hati la tu kan . sambut hanya mama , aku , kak lin and abg ejal . kesian mama time birthday abah tade sebab pergi kerja luar . oke selepas birthday mama nie ade berita yang menggembira kan kepada saya . hehe . anda semua ta perlu la tahu . Mama , Happy Birthday for 46y/o oke . Ha cepat2 la dapat cucu . hihi . abang aku pun belom kawin na dapat cucu ape jadah kan -,-


ini lah Mama saya . comel ta ? garang ta ? cun ta ? haha . oke oke mama saya comel laa tahuuu . ramai cakap muke mama macam aku . err , ta tahu la kan aku rase lain je ade la -,-

HAPPY BIRTHDAY MAMA :) ♥ ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment