mandi hujan -,- mandi hujan -,-


sabtu , 11jun 2011 . hihi . oke aku baru baik dari demam . then mengidam mahu mandi dekat waterfall . cewahhh . so my sis , kak lin ajak pergi waterfall dekat gabai . kak lin ckp best . oke pergi naek kete along . sampai ampang macam biase angkut ilmi kite lerr . hehe . sampai gabai je OMG ! sumpah best tempat dea . tapi mak oit na naek tangge dea sumpah tinggi la kan . smp2 je da ptg around5 . oke aku batak la sebab nampak air terjun kan . ilmi kite da faham dgn perangai kite suke nmpk air agak batak la kan >,<
kite baru baik dari demam , ilmi kite pulak yang berjangkit demam kite . hehe . so kite ta mandi la just na main2 air teman kan buah hati kite sbb dea demam kan , syg bf kan mst la jage dea time dea demam ohh . hehe . tapi hari tu suda gelap , ha menande kan mahu hujan . err baru na turun bawah main air but hujan suda turun , ta bole buad ape la kan -,-
da hujan cari la tmpt berteduh kan dkt pondok yg dekat . kak lin ntah hilang pergi mane . aku tengok semua huru-hara lari sane-sini -,- ish if aku jadi diorg aku mandi je haa alang2 da basah kan . ilmi pulak teringat bende dulu , dea cakap ''if hujan je tempat kite mesti dekat pondok kan'' hehe . oke teringat dulu2 time zaman aku form3 dgn dea . gentle dulu aku lain , sekarang lain . haha . err , berteduh pun basah jugak kene tempias . basah aku nie ha selamat bawak seluar lebih . ilmi pulak lagi ha basah habis semate-mate na halang aku dari kene hujan . err , thanks b tapi b demam kan lagi kesian . haihh . aku ta bole buad ape sbb sejuk faham ta sejuk -,- hujan lebat teramat time tu . na lari pergi kete , kete jauh pulak . da lame tu hujan agak reda kite bla dari pondok tu then teros masok kete .
oke dalam kete tu kite amik fon awak , kite terasa sebab awak letak gmb wallpaper kite yang kite edit ade name awak dgn si Remy and name yang lain . kite tny tade gmb lain ke na letak awak ckp sebab gmb tu special ade name si Remy lagi =,= err , kite na delete pic tu smp berebut fon dari awak . oke time tu kite dingin skjp . awak ajak beborak oke borak je la malas na gado2 kan . then da otw balik tu , hm hanta dea balik . oke b iloveyou . today hari paling best eiya akan ingat selalu oke . iloveyousomuchdarling ♥ ♥ ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment