oke ta kesah pun la -,- oke ta kesah pun la -,-

cerita yea begini , oke bestie aku punye membe ade cakap dekat bestie aku then bestie aku pun paste kan la dekat aku cerita nie sume . faham ta ? ta faham sudaaa . kesah pulak mak dare :p
ade la sorang minah nie dea jeles dengan aku dari dulu , err aku pun ta faham kenapa kau na jeles dengan aku . na kate kau ta cantik ta mungkin sebab kau lagi jauh cantik and comel la kan dari aku . kite pulak pernah face to face kan , lepak same-same . aku lagi suke tengok muke kau yang comel tu weh . gentle ta tipu .tadi baru aku lepas tengok pic2 kau dekat fb . betol jugak kate bestie aku yang dea ade ikot style aku sume . err , oke ta kesah pun la kau na style mcm2 mane and sape pun . aku punye style nie pun aku main buad je weh ta tahu pulak kau na jeles then ikot2 sume . but still ta mengape aku ta marah pun and ta amik kesah . diri masing2 so ikot je la . pandai jage diri sendiri suda laa :) oke bubye ^^

No comments:

Post a Comment