30 april 2011 :) 30 april 2011 :)

hang with scha , eja and memey . jyeahhh ! memey aku rindu kau na mati tahu . then da sampai sume tunggu la si tambi late gile around 3 lebih baru sampai . err ! lembab gilee -__- tersempak pula dgn cycy same lulu kami salam2 beborak and chalow . bile tambi da smp oke b i miss you so muchhhh tahu ! then pergi mkn same tambi . time mkn tu lepak sekali dgn avi and are'a . sweet je dorg berdua nie time mkn . oke aku agk malu dgn dorg , so aku ta byk brcakap dgn dorg . aku just mkn tengok je si tambi . haha . then menanti pula asma time tga mkn . si najwa kamil iaitu kwn asma call then tny dekat mane . after da mkn sume chalow then tersempak dgn asma dkt area situ2 . omg ! sumpah comel+cantik dea pakai tudong . ta sangke akhirnye kite jumpe jugak kan biy . hm btw asma , sorry ea layan u mcm ape je sumpah i ta sedar i layan u macam mane :( hm tape kite berdue je tahu kan rahsia tu . oke then jln2 pergi pavi pulak tersempak dgn eymal . jln pulak patah balik pergi ke rooftop dpn kfc bb tu . oke nie first time aku lepak tmpt shisha . haha . then tengok la bf aku dgn kwn dea shisha but aku ta berani k na shisha . ta pernah shisha pulak --___--

then selame jalan-jalan tu si tambi selalu pegang tangan aku je ta pernah lepaskan . kate yea takot aku nie jln ta betol . err ! macam la kite nie baru na belaja berjalan kan -,- oke thanks b :* banyak gile story antara kami . tambi jugak selalu suke sgt main rambot eiya , err buad kusut rambot org yang da kusut tu je -,- oke thanks b sebab anje dapat happy dgn b kali nie . time da na blik otw ke klcc nie ade org excident , org india kot . oke serious aku seram bile tengok . ade org ckp dea kene hentak pakai helmet time org naek moto lalu then hentak dea yg tga brjalan dkt tepi tu . err , byk gile darah keluar dari mulut and telinge dea . aku yang tengok nie ta sampai hati je and seram -,- then ajak emy bla sbb ta bole na tengok darah lame2 , kesian tahu -,- bile da sampai klcc oke da na balik . rase mahu nangis pun ade bagai . haihh . b da na pergi plkn kan , hm sumpah sedih doe nanti :'( salam b , hug and kiss . paling aku suke laki kiss dekat dahi . thanks b :') alamak kantoi membe nampak then dorg perli kite b . haha . malu k . last ke nie jumpe ? hm ta tahu la sebab kite hanya merancang tuhan yang menentukan kan . thanks for today b . iloveyousomuch till the end of my life :*

pic with are'a and avi :)

me with memey and scha

 with my tambi . b iloveyou
 

No comments:

Post a Comment