trauma dengan tangge -,- trauma dengan tangge -,-


ha nampak bukan gambar atas nie . oke act aku nie since jatoh tangge dari tuition dulu aku terase takot bile na turun mane2 tangge . err , ta tahu la kenape kan -,- lagi2 selalu berhati-hati dekat tmpt kejadian aku jatoh tangge dkt tuition . dulu pernah jugak jatoh tangge dekat ruma aku tapi tape la ta malu tade org , nie dkt tuition . oke igt lagi ramai bebudak laki gelak kan aku . perhh malu tahu . but buad-buad muke ta tahu malu je la kannn . then sumpah buntot aku sakit na mati haaa xD
then bile na turun tangge dkt mane2 je oke aku selalu hati-hati sebab takot salah langkah , if ade org dkt sebelah aku , aku suruh dea pimpin aku . haa mengade bukan ? tapi untuk keselamatan aku jugak , if ta err jatoh la aku kan . ish eiya nie na kate kaki kau cacat ta jugak , oke je kan . oke then aku akan selalu hati2 dekat tangge tuition aku . hahaha :D

No comments:

Post a Comment