happy 3years 5months ♥ ♥ ♥ happy 3years 5months ♥ ♥ ♥

wah so shuwitttt bukan pic atas nie ? hehe . btw today 9/5/2011 . thats means aku bersame ilmi suda 3tahun 5bulan . wah suke tahu suke nie ^^ oke cepat kan mase berlalu . yea tahu la kami selalu couple break couple break je but time kami break kami still menyayangi lagi tahu , then dea cari aku dan aku cari kau kan tambi kan ? 
sini eiya na cakap , thanks sebab emy mencintai eiya , thanks sebab sayangkan eiya , thanks sampai ke hari ini emy selalu ade dengan eiya , thanks sebab suda berubah demi eiya , thanks sebab bertahan dengan perangai eiya yang macam budak-budak ta reti na matang , thanks sebab sanggup jadi mangse untuk eiya merapu bagai , thanks sebab jadi tempat luahan hati eiya  , thanks sebab memahami eiya , thanks sebab mempercayai eiya dekat sini , thanks sebab emy da jadi seorang yang jujur dengan eiya , thanks sebab selalu menunggu eiya , thanks sebab sanggup terjage pagi2 bile eiya sakit , thanks sebab selalu jaga eiya dan lindung eiya , thanks sebab da buad eiya bahagia dengan emy , thanks sebab selalu membuad eiya tersenyum gembira , thanks thanks thanks ! thanks so muchhhh b ♥ ♥ 
da macam2 dugaan yang kita lalui kan , but kite still together kan b ? jyeahhh ! bak kate orang tuhan sedang menguji kite b , but anje bersyukur kite sampai ke hari ini masih bertahan . dan kite janji untuk lebih pertahankan lagi hubungan kite nie kan even ade halangan tetapi kite still bersatu kan ? thanks for everything , dari dulu sampai sekarang cinte anje dekat b ta pernah ubah . honestly , for 9/5/2011 cinte kite dekat awak semakin kuat . iloveyousomuch till the end of my life . muah muah muahhhh :xxx ♥ ♥ 
 you special for me --->

  •  gelaran 'Anje' hanya awak je yang bole panggil kan ^^
  • awak memahami kite dari dulu sampai sekarang ^^
  • awak tempat kite mengadu nasib and story-morry ^^
  • awak bole agak time saya sedih bile dengar dari suare . tahu tahu je kan ^^
  • bile saya marah and tade mood pun awak bole tahu dari suare saya kan , wah canggih la awak nie ^^
  • awak tahu kelemahan saya dan sakit saya , begitu juga saya tahu tentang awak ^^
  • awak sangat lawak la dengan saya , tambah sayang tahu ^^
  • awak tahu semua tentang family saya , begitu juga dengan saya tahu family awak . hope awak sabaryea ^^
  • awak suke main rambot saya , saya suke orang belai2 saya ^^
  • saya suke pandang awak 24jam , begitu juga awak kan ^^
  • saya suke tengok awak senyum dan gelak , begitu juga awak suke tengok saya gelak macam kuda nie ^^
  • awak care saya bile saya sakit , bile awak sakit lagi saya susah hati tahu ^^
  • awak lelaki terbaek yang saya pernah dapat
  • awak ta pernah ajak and ajar saya buad bende2 yang bukan2 ^^
  • awak baek bagi saya kentot depan awak kan kan ^^
  •  awak tahu saya suke tengok bintang ^^
happy 3years 5months at 9PM ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment