exam MATH today exam MATH today

haa first math paper2 . korg tahu ape yang aku buad tadi ? ha semestinya bukan tido la kan , but aku bukak je paper aku teliti semua soalan dulu . oke bahagianA aku ta tahu banyak jalan kerja , yang mudah2 dan senang je aku jawab dulu . yang ta reti nanti dulu la kan . then pergi pulak ke bahagianB . oke aku suke buad graph , iloikeeee ! then markah graph banyak kan , so target lulus and betol graph . bahagianB tu pilih 4 soalan dari 5 soalan . aku amik 3graph and satu soalan plane . then oke maybe bole target . korg tahu kan bile buad graph and plane nie kene hati-hati . nanti salah sikit amik ta dpt mark . then buad bnde ala nie pun lame weh ingat ta lame . bile time da last minit agk da siap sume nie pergi balik la cek yang bahagianA tinggal tadi . then ta sempat mase cikgu da suruh hantar . oke thanks loceng aku sayang kau dari dulu . awal kau bunyi kan . grrr ! --___--

then rehat pulak tapi ta pergi kantin , duduk class nadya , aku sempat text buah hati . hehe . masok class pulak call pulak buah hati . haha . rindu tahu ! dea cakap good luck , thanks b :xx
paper1 agak lambat start then lepak dlm class beborak . haa da macam pelajar cemerlang je kan ta paya study for paper1 nanti ? haha . pemalas kau nie kan eiya xD
bile paper da start oke , aku blur . awal2 agak bole jawab then tengah2 da haihhh mcm taek la aku ta tahu la sengal -,- kau nie kan kertas bagi la soalan yang senang2 sikit nie tak saje na buad aku fikir and termenung dkt soalan tu . yang aku bole jawab bape belas je weh yang lain macam tettttt . tepat pukul1 cikgu da kutip oke aku main tembak je dkt kertas OMR tu -,- err ! ntah ape la result math aku nanti . hope bole lulus . oke nie je mahu story . mahu nasihat dkt korg jangan jadi macam aku , tak suke math . hahaha :)

No comments:

Post a Comment