exam mid year 2011 -,- exam mid year 2011 -,-

 ha exam kali nie seperti biase dudok belakang sekali dan aset yang paling penting bawah kipas laaaaaa . jyeahhhh ! selalu dudok dlm cls tepi tingkap kan so time exam bole jawab dengan rilex dan cool je bawah kipas . kesian mereka yang dok kipas diri masing2 pakai tudung . hehe . panas ea cik kak oit ? saya sejuk tahu duduk bawah kipas ^^ then saya bersyukur kerana paper BM saya bole menjawab dengan tenang . karangan KBBR tentang 'Kebaikan Beriadah' , dok fikir2 ha lame2 dapat la jawapan teringat formula cikgu dkt tusyen bagi kan . then karangan pilihan paling aku ta suke doe , semua susah na mampuihhhh tahu --____-- da la kene buad lebih 350 patah perkataan . memang tangan aku nie rajin na buad karangan panjang2 macam nie . then aku main tembak amik la yang 'Kepentingan Ilmu pada masyarakat hari ini' . ntah ape la aku merapu tetapi saya suke bile melihat karangan saya panjang nohh . ade la dlm 500 ke atas patah perkataan . hehe . haaa kau bole buad ? ta bole kan xD lagi2 merapu ntah ape la kan :)
then paper yang ape ntah ade komsas , novel dan rumusan . haa tang nie kan best tahu kami di belakang berbincang , cikgu sc kami pun join sekali bagi jawapan . haha . cikgu kite kan gengggg , mcm nie la baru sekepale xD tapi cikgu nie ade la jugak merapu mentang2 la cikgu sc . jyeahhh ! cikgu terbaikkkkk ! soalan novel pulak saya syukur ape yang dibace masok then jawab la dengan chill dan bersahaja . haha . berlagak la pulak kan , tu pun bincang jugak tahu . oke esok paper BI . get ready oke for essay yang macam na mati tuuu . menyampah la exam tahu --____--
target BM for mid year exam : A- je la -,- 

No comments:

Post a Comment