NADIATUL AYUNI BINTI YULFENDI ♥ NADIATUL AYUNI BINTI YULFENDI ♥

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ! 
HAPPY BIRTHDAY TO NADYAAAAAA !
she is my bestie never end oke . dea saya punye ! awak ade ? tade kan ? haa tahu pun . sayang hope panjang umur and murah rezeki . kite kawan sampai mati oke . nanti aku akan buad selebrate birthday kau , tapi tade idea nie ha na buad dkt mne . before dea cut hair ramai cakap kami like twin . mane ta yea rambot same , tinggi agak same , badan pun agak same tapi kan aku tahu kau lagi cantikkk dari aku , tu yang pasti . haha . da 4 tahun kite kawan kan , since masok high school . aku bersyukur dapat kawan macam kau weh , susah senang same2 . even kau tu garang doe , takot mak dare . haha . then dea la kawan aku yang selalu tolong aku bile aku ade problem , nangis same2 , aku selalu nangis dekat bahu kau kan , gedik same2 , gelak same2 , pasrah same2 , gosip same2 . semua yea together2 laa . thanks biy , sbb selalu ade dgn baby . aww ! haha . lastly , happy birthday biy . da tua da kau kan , cepat2 amik lesen kete bole merayap naek kete dgn kau je kan nanti . haha .

No comments:

Post a Comment