i loike sekola :) i loike sekola :)


choiiii , gmb ats nie muke time form4 oke , now suda form5 muke suda agk comot . tapi perangai still ta ubah mcm budak2 bwh umur . kan eiya kan ? haha . jangan tengok gmb ats nie yg bodo lagi banggang bole kan -,-
oke today naek stage perform bodo2 tu lagi -,- disebabkan this year spm kan so ikut la permintaan teacher yg mahu kami buad lagi , tp time pibg buad care lain yg nie buad simple je . ish malu , gementar , menggigil semua ade tahu . time da naek tu ramai2 budak booo lagi2 budak laki form4 . ha aku debik seekor2 mahu ? time kedepan sorg2 takot la , ntah mcm mne suare aku kan pgng mic mst besorr . then time nyanyi tade la takot mne nyanyi bodo2 tu sempat beborak dgn yana , ktorg ckp bile na habis ? lame lagi ke lagu nie ?sumpah time tu rase ta sabar na turun . malu tahu . ramai gile manusia aku nmpk , mcm semut . oke ini last aku naek pentas dkt sekola for 2011 . after nie tidak akan naek da ok!
then masok cls seperti biase .
after rehat pergi lab dkt block C seperti biase . sumpah hari nie pns kan , ramai gile ckp hari nie pns . haihh . ha time dlm lab aku buad ape ? sementare cikgu tga merepek kerepek tu aku ape lagi buad la peta dunia yang ta seberape mnjadi peta kan . ala , cikgu cun aku nie sporting kan cikgu kan . sayang cikgu ^^ dapat tido pun sekejap je sbb lesbo sblh sy mengacau sy je tahu .
time cls bi around 12.30 smp 1.40 pergi bilik semarak . main drawing2 . wah rindu siot da lame ta melukis and pegang colour pencil luna . haha . tahu ta sy melukis ape ? cetttttt . tunggu dan lihat gmb yea nt oke . kami melukis 'future car' . sangat pelik tahu ini kete sy lukis , tapi comel aww ! nt sy tunjuk kan gmb yea oke ^^ next week sy buad permintaan dkt teacher na draw 'my future husband' pulak . bole kan teacher ? haha . ta bole bayang kan la :)

No comments:

Post a Comment