Aishiteru Aishiteru


sekejap datang , sekejap menghilang . da macam tambi da . oke fineee . still jeles about kau dgn gurl tu . err ! sakit hati tahu . kau tahu kan aku nie kuat jeles . mane entah kau menghilang aku ta tahu , oke tana cari kau , biar kau cari aku . even tiap-tiap malam tunggu kau , sabar je la menunggu kan . aku takot satu bende je , aku iklas weh cinta kan kau and sayang kan kau , tapi aku takot kau main kan aku . gentle aku risau bende tu . tapi aku tana fikir bende nie selalu , kau pun cakap kan kite da lame kenal .
 oke aku sekarang da lain weh , ta macam dulu . sekarang nie aku selalu fikir negatif je about kau , ta tahu kenape -,- rase ade something je kan . but aku try buang jauh bende2 yang aku suke merepek kan . aku na focus kan dekat belaja dulu , aku tana serabot kan otak fikir kan kau . better dari dulu kite tade pape lagi oke kan , tade la aku fikir yang bukan2 pasal kau , na kuat cemburu lagi kau dgn mane2 gurl ke . aku da try setia weh dekat sini , aku pun hope kau setia dekat sane . sorry if aku ade terlepas kate or what dekat kau , ape aku tahu aku selalu sayang kan kau tambi . jage diri elok-elok . bubye :')
   p/s : today kite da 3tahun 3bulan 29hari . tambi aku rindu kau :') 

No comments:

Post a Comment