ce cerita cinta saya (part 2) ce cerita cinta saya (part 2)

2008 ,
oke cerita tahun nie aku agak kejam , tetapi aku jujor dgn ilmi . tahu knp ? aku curang dgn ilmi . aku tahu salah aku semua nie sebab aku ta percaye dea dekat sane . aku curang couple dengan lelaki , mmg la lelaki ta kan mak nyah . aku fikir ta na da cari budak sekola , tapi si laki nie dengar cerita suke aku dari aku darjah6 . wth ? so kire bajet sanggup menunggu aku la nie . then laki nie tahu aku ade bf jauh . err , dea bole buad aku cair bagai dgn dea . ayat laki kan na manis je . tupptupp aku da time dea as my boyfiee , tapi ilmi ta tahu lagi time tu , kesian pulak sebab ilmi still layan aku baek . one day , aku da tersayang dekat lelaki nie igt aku couple just err saje2 je . macam mne aku ta sayang dea , tiap2 hari before balik tunggu aku , dea berubah jadi rajin sebab aku , datang ruma aku tiap2 hari na jumpa aku , tiap2 malam nyanyi kan lagu utk aku , call aku , topap kan aku . haihh . sayang punye sayang bagai , aku termintak pulak break dgn ilmi , macam sial kan aku ? dapat baru buang yang lame . oke tahu aku jahat . tapi aku terase ilmi baek sgt dgn aku time tu sebab dea cakap dea tana break dgn aku , if aku mntk break dea akn tunggu aku . err , tapi kami break juga but ilmi still layan aku as gf dea . ohh kau laki suke la aku da break dgn ilmi kan . 
then one day time my birthday , dapat tahu yang si laki nie ade gf lain , oke aku ta percaye . then ramai pulak yang cakap laki nie kiss2 dgn gurl lain . oke pergi tny sndri dkt dea , dea cakap adk agkt bagai smp na kiss tu ape ha ? at the same time dea ta wish my birthday , tapi ilmi yang wish . oke sumpah sedih kan . and aku teros mintak break , then aku cakap aku benci dea . sampai sekarang mane tegur dea dekat sekola if terempak , tapi dea ade pesan dea ta kan benci aku sebab aku first love dea . oke terharu sekejap . perhh , sakit hati time tu . then bile da time mcm nie , ilmi la dalam kepala aku . dalam hati berkata , maybe ilmi jodoh aku . dea still menunggu aku then aku dgn slambe yea berkata ''time eiya lagi ta?'' then dea cakap selalu terbuka utk iya . ha kami pun still couple macam dulu , then aku jujor dgn dea dari awal smp akhir about laki nie . memang rase bersalah bile na bercerita , tapi hati aku suruh jujor kan so jujor je la ^^

bersambung....

No comments:

Post a Comment