otp with thambi :) otp with thambi :)

semalam call si thambi . jyeahhh , rindu dea teramat sangat tahu . cecite la macam2 then ade part nie ha aku agak tersentap :

me : b nie na cakap ta dengan anje or na beborak dgn kawan2 tu dulu
you : mahu la , ape la anje nie
me : ta mahu anje call suda biar anje call org lain , hot ticket papa anje byk lagi nie time berborak .
you : oke pergi la call sane . ohh pergi la call si ape tu remy ek ? or name panjang raihimie
me : (tersentap dan agak terkejut) ha sekejap knp same remy tu ?
you : yela pergi la call dea .
me : ish buad ape , anje dgn dea da lame lost contct la . b nie kan knp cakap psl dea tengok anje terfikir dea pulak . then mane tahu about remy tu ?
you : ohh pernah couple ke dgn dea dulu sampai na terfikir dea lagi ? ohh b stalker about anje la .
me : ape b merepek doe , kami dulu kawan je lagi pun dea da ade gf la , and anje da ade b kan . so ta paya la cite about nie lagi . memang la dulu suke same suke but masing2 tade feel na buad ape kan , baek couple dgn org yang kite cinte and sayang . err b stalker anje dari mane ?
you : oke oke . hm ta paya tahu la .
me : haihh da la jangan cakap bende nie lagi oke .

after tu kembali happy dan berborak balik . kami nie memang mcm thambi , sekejap happy , skjp romantic , sekejap dingin , sekejap ayat bagi makan dalam . haha . adat la kan bercinta mcm nie . but still pelik dari mane tambi nie tahu aku dgn remy dulu rapat , tapi kami dulu kawan saje . lagi pun time aku close dgn remy time tu aku ade break skjp dgn tambi nie . haihh dari mane ntah dea stalker aku pun pelik -,-

No comments:

Post a Comment