23 april 2011 . err macam-macam :') 23 april 2011 . err macam-macam :')

oke si bakal abg ipar aku bukan main semangat na hantar kan aku ke ruma family bf aku la . mak emy dr dulu na meet aku . so today bakal abg ipar aku free mahu hantar kan aku pergi ke ampang . pagi2 aku da call mak mertua cakap aku na datang . huahua . semangat kan ? then around 12.30 pulak dapat bad news si abg ipar aku kate yea kete bapak dea pakai pulak balik ptg . err macam haremmm -,- selamat belom siap then igt tana pergi pastu mak dea call ckp dtg awal sikit bole beborak lame la . err ta smp hati pulak . then text si scha ajk teman kan aku pergi . thanks scha sayang kau , even menyusah kan kau kan . then around 2.40 siap2 abah hantar kan smp warta then amik cab then terus ke lrt gombak , kene cas dlm rm12 . naek lrt stop smp dato keramat.

turun je dr lrt tu , err sumpah stesyen dato keramat nie sunyi sepi tade org . terase ktorg berdua nie dtg tmpt asing . grr ! time nie yang ta suke tahu , punye la banyak aku tahan cab dgn muke ta malu yea terlompat sane sini pastu ade mamat weng weng hon . eh kau nie kan nampak kasot wedges aku yang 2inci nie ? haa na kene ketot kepala ke . memekak je mcm ta pernah tengok gurl dkt tmpt tunggu bas . tahu la time tu pakai baju kurung . haa da dapat cab then bukak pintu tunjuk la alamat ruma bf aku . perhh , bole pulak satu cab nie org tambi dgn satu lagi cab si abg konon yea macho ta tahu alamat ruma nie . kate yea dalam la . err bonggok aku bayar kan bkn aku ta bayar . haihh . penat je da tahan 2bijik cab tahu -,- then sorg pacekk nie je baek tahu . ha macam ni la pemandu yang berhemah :) best pacekk nie time dlm cab mcm2 dea story then tunjuk area ampang tu ape name bagai . thanks pacekk . sayang pacekk . haha . da sampai ruma tu kene la cas dlm rm12 .

oke da smp adk emy yang amik aku , si bf aku nie tade dkt ruma . hm oke fine la kan pergi la ikot sane mmbe2 tu . aku nie ta penting , aku datang jauh2 na jumpe kau skli doe tambi . then jumpe mak dea salam , masok ruma dudok borak2 bagai . wah mak dea sporting jugak kan . takot jugak mane tahu garang ke . best family dorg . adk dea comel sangat . dalam hati aku time tu asyk tny je bile b na balik nie . haihh . k sabar dulu .  dapat text b, dea otw balik . oke happy slmt pulang jugak . then dea da balik dea panggil suruh kua . aku bangun then teros kua . omgoshhhh ! b anje rindu gilee dkt b tahu . mahu menangis ade jugak time tu tapi tahan . kami da 4bulan ta jumpe tahu . rase na pelok je time tu , tapi ta bole ruma org la . oke kami suda same tinggi , err aku nie makin tinggi ke ek ?  lupe kan ^^ then salam dea , dea pulak tarik tangan aku ajk pergi ruma kwn dea but aku tana sbb ta smp hati na tinggal kan kwn aku sorg2 dlm ruma tu ha . ha part nie agk malu sbb sorg2 kua tengok kami , bf aku yg na pelok aku ta jadi na pelok . haha. seperti biase b suke main rambut anje . hehe . rindu tahu :( eh lupe aku merajok dgn bf aku time nie . then masok ruma balik . bape minit tu ayh dea balik . err sumpah da rase takot , ayh dea ustaz pulak  aku da la ta pakai tudong kan . omgoshh , dalam hati kate oke na balik skng . da lame tu kami balik jugak sbb mummy eifa da call .

si abg ipar aku ckp if balik dea na amik . bile aku call dea off fon  , time na balik nie kami ta tahu mcm mne . duet tinggal bape je . haihh . then mak emy da susah hati mintak abg emy hantar kan la , but ta mahu la susah kan sape2 . balik sndri je la . k time nie sakit hati aku tengok muke kau b , sumpah mintak kaki . tahu la ta sehad then mcm ta iklas je kan na hantar anje dkt dpn tu . then time anje tga tunggu cab mak b yg teman kan anje smp cab dtg , b dudok tengok dr jauh je then bla naek moto . oke mmg na menangis time tu slmt scha ade suruh cover . dalam hati aku just hope dea patah balik tengok aku , but haremm tade pun :'( da smp pun  salam lagi mak emy ckp thanks tetibe pulak dea hulurkan duet . oke aku ta amik tapi mak dea pakse amik aku ltak duet tu dlm poket sua adk emy yg 4tahun tu . atototo , kesian adk emy na ikot ktorg balik , menangis pulak tu . nanti ade rezeki kak eiya dtg lagi oke :')

k dalam cab tu la aku text je emy . hm macam biase gado then ade la lagi  prob kami ta mahu story just kami berdua je tahu :') smp je selayang stop dkt ruma scha cas dlm rm26 , tapi tambi nie macam babi pergi mintak 35 sbb ktorg ckp dkt dea bajet smp slyg 35 lepas ta ? sbb duet aku ade 35 je last time tu. err , bodo mintak lebih . mane la aku na tahu cas smp selayang berape bonggokk -,-

and time hari tu jugak aku terase macam mimpi sbb dpt jugak meet fmly emy , meet emy . k sume rase mcm mimpi . tapi anje terase hati time tu . hm oke smp sini saje mahu story . bubye :')

No comments:

Post a Comment