ta bodo pun semua nie -,- ta bodo pun semua nie -,-

semenjak 2,3 hari nie banyak num burma masok . tahu ta num burma tu ape ? num orang yang aku ta kenal la sengal -,-

2hari lepas ade sorg nie salah num cakap na call kwn dea tersilap taip num then masok num aku . err , nampok beno nipu nye . da salah num bole pulak dea cakap alang2 na kenal dengan aku . then dea call . err ! kau ingat kau jantan kau cakap lembut aku bole cakap lembut balik la dgn kau . silap beso aku na cakap slow dengan kau . even aku ta knl kau sape , dr mane kau dpt num aku and igt dgn kau ckp tersalah taip num bole aku caye la . selebet laa doe . then kau cakap aku sombong na ceramah pulak cakap tuhan ta suke manusia sombong . sooo ? aku memang sombong dgn manusia yang tetibe dtg mcm kau nie . err ! buang mase aku je na melayan kau -,-

lagi 2ekor iaitu smlm . yg sorg nie mlm around 12.30 ade call tapi aku tido then tengok fon byk misscall masok. ade sorg lg num lain hantar text begini ''hey you gf angah kea?'' . then balik dr school text la mereka2 ini tny sape bagai . yang malam na call tu cakap dea abg kpd bf aku . haaa tipu lagi sorg . abg bf aku pakai num lain oke . then dea reply dea ckp da tukar num . err ! after tu ta layan da . bingai lol -,- yang tny aku nie gf angah tu pulak aku tny dea sape then dea ckp dea kwn bf aku. gurl oke . aku pun ohh baiklah . then mmg byk gile dea tny . soalan dea mcm na mintak kaki je . dea tny ''eh you baru je kan couple dgn angah?'' dan ''you nie couple dgn angah sayang angah ke ta?'' then aku rply ''mesti la sayang , if ta sayang tade yea buang mase na couple dgn dea oke'' . aku tny pulak dari mane dea dpt num kate yea bf aku bagi . err , bengang pulak aku . then ta layan da -,-

malam tu call ilmi . err ! benggang dgn dea . then call bkn main lagi aku ckp kasar . sorry k b , ta sengaja sbb tengah benggang time tu . then cerita la semua nie bagai . bile story yg pasal dea ade bg num aku dkt kwn dea yg gurl tu dea da pelik . then dea tny num yg kacau tu . aku ckp la @"$%^& . dea pulak benggang dea cakap buad ape na jual num aku bagai , selame kite kenal ade ke b bagi num anje dkt org lain . ohh oke ta pernah . ade orang na majal kite la nie . b bole pulak ckp ''nie mst ade org na rosakkan rumah tangge kite kan anje kan , buad bodo then jangan layan oke . anje layan siap la anje . anje nie bkn betol pun , b tengah tade kdt nanti anje layan je'' . haha . tergelak sekejap . ta bodo pun anje kan na layan dorg2 nie , buang mase oke b . then b pulak yang marah2 , benggang dgn anje cakap bkn main lagi ramai kacau aku . then nanti b ajk tuka num biar tade org kacau . oke ta kesah pun b , ape2 pun bole . risau sgt org burma kacau aku bagai . haihh b ohh b ^^

No comments:

Post a Comment