suda ta meriah mcm dulu lagi :') suda ta meriah mcm dulu lagi :')

now , kampung dekat sekinchan da ta meriah , atok nenek suda pergi . aku terfikir raye ? hm , tade sape da dkt kg nie nt , if ta raye yg paling meriah dkt sekinchan sbb dkt sini saudare mare aku ramai , cucu2 atok pun ramai . mane ta yea ank atok kan ade 15 org , tp now tinggal 8je yg lain suda meninggal . now atok da pergi pulak , nt raye mst ta ramai yg balik kg kan . aku mst balik perak . tapi mst balik juga sekinchan . da tade da denga gelak tawa atok , tade da gurau2 atok dkt eiya . eiya tanye dkt mama time da abis kebumi tu 'nanti balik kg lagi sape eiya na urut , if ade atok , mst eiya urut atok ' same2 nangis . kampung sekinchan lah kampung yg paling aku syg and suke , sbb dkt sini nyamun , best . now balik kg da tade makne da . but kampung tu tetap dlm ingatan aku . dr aku kecik smp lah skng da besa ank dare nie . byk sgt kenangan dkt kg tu , manis pahit sume ade . eiya ta kan lupe kan sume tu sampai eiya mati  

No comments:

Post a Comment