bubye long hair -,- bubye long hair -,-

hye readers , sorry da lame ta update blog . busy saje and sometime tade mood still terbayang kan arwah atok . maybe mule2 mcm nie kot lame2 oke lah . ohh yea saya suda cut hair . hehe  around3 td saya cut . bile tengok balik rambot pjg saya da potong time dkt salon huaaa mahu na menangis . tapi saya cut tade lah pendek mane , setakat bawah leher jea . mule2 igt na cut mcm nadya , rambut bulat mcm Adira af tu , bile fikir2 balik sesuai ke nanti muke aku rambot bulat mcm tu ? brrbbb mahu ta lawak muke aku nanti , so potong lah takat bwh bahu . rambot dulu yg agk paras bontot da terase rimas and bosan so cut lah bagi short . hope time raye nanti pjg balik mcm dulu , rindu mahu belai2 rambot dulu yang aku simpan selame 3tahun . hehe . banyak kenangan tahu rambot panjang dulu

No comments:

Post a Comment