memalu kan . pffftttttt -,- memalu kan . pffftttttt -,-

mahu dengar story ta ? tapi malu lah na cite . haha . oke mcm nie time hari kamis ritu aku ade cls tusyen subjek math . perhh cikgu cine dea handsome gilea wa cakap same lu . hehe . after da abis class selame 1jam 15minit tu balik lah around5.15 . time da pakai selipe and na turun tangge pegang lah fon kan , aku turun lah tangge tut tut jea aku tersalah langkah ta pijak tangge yg lagi satu and teros tergolek dr tangge and terdudok kemas teros . haha . aku ape lagi menjerit lah kan , menyesal pulak aku menjerit sebab bebudak laki stright je dpn aku ternampak aku jatuh tangge . eifa yang da turun tangge tu pun join bebudak laki tu gelak . haha . kejam kau eifa . after tu bangun , eifa pimpin aku and kaki aku belah kanan terseliuh rase ta bole jln . oke stay at situ dulu tunggu smp bebudak laki tu bla . malu na berhadapan dgn dorg . haha . balik lepak cafe condo ruma eifa mintak eifa dukung kan , kaki ta bole jalan kot sakit gilea lah ngek . after da sampai cafe aku gelak sorg2 terbayang kan aku jatoh tadi . ta bole lupe sengal gileeee

No comments:

Post a Comment