surprise birthday pyka my bestie 15/2/2011 :) surprise birthday pyka my bestie 15/2/2011 :)

act , sume nie aku yang plan na buad surprise birthday pyka , yela selame 6tahun aku kawan dgn pyka kan ta pnh buad mcm nie . so plan mahu buad dkt taman metropolitan sbb tmpt yg best and redup . yang join , biase lah bestie aku smp mati nadya , eja , myra , eifa and syamel seorg je jejake yg join , thanks syamel . dea ade bole mintak bantuan sikit sbb dea naek moto kan . eja , nadya and eifa yg beli makanan sume . aku grk late sikit dr ruma sbb na bawak pyka kan , dea pulak bebel2 ckp buad ape bwk dea dkt taman nie dgn tga panas yea , haihhh jangan byk bunyi bole kan ? haha . smp je syamel angkut aku , after tu pyka and myra . bwk pegi menare yg pnt gile na naek tangge tu , nie gare2 tmpt eja pilih tp tape best byk angin smp belon terbang2 . cpt amik kain tutop mate pyka . after tu , happy birthday nyanyi beramai-ramai .


the best bestie i ever had
sayang gile dkt korg tahu     

pyka suap and eifa suap kan kek
iloveyou biyy      


 kami pasangan serasi di class :)
kawan sampai mati , sayang kau syamel    


happy birthday Fitrah Syafiqah 
friend since darjah6
iloveyou bestie paling tua . hehe      

selesai selebrate and mahu pegi karoke pulak :)



No comments:

Post a Comment