tiap2 bulan mesti kena macam nie :( tiap2 bulan mesti kena macam nie :(

around 3.30 am tadi tersedar dari tidur dan mimpi ,

err , ingat kan dalam mimpi je last2 betol2 . sakit perot . ehem ehem sakit perot yang senggugut oke . bulan lepas sumpah sakit gile wa cakap same lu sampai menusuk kalbu sampai kena tahan dekat wad bagai . ritu pagi2 around 4am pergi hsptl mama bawak kan , bkn main risau lagi mama .yela smp aku ta bole jalan . today pagi2 sakit then ta tahan termenangis jugak . tengok fon then text ilmi . dea just hantar call-me-back tu je . dengan suare aku yang tengah menangis nie call la dea . mengadu bagai . haiyaa . kesian b terjaga time aku hantar text . thanks b , sayang b ketat-ketat :* b kan tempat anje mengadu macam2 . ta tahan tahu b , sakit sangat . dea suruh kejut mama pergi hsptl . err , ta mahu la nanti kena injection lagi . anje takot jarum kan b . oke makin kuat aku menangis time call tu .
err , ta pernah2 aku menangis gile2 dgn dea . nanti bile aku da oke semesti yea dea bahan aku . err , bahan anje siap la b . oke then lame tu dea marah suruh kejut mama then aku mintak letak fon . dea pun oke nanti mkn ubt bagai . penyakit aku macam makin parah je bile period . pagi2 aku da pecah kan barang kaka aku , err mcm org tga tension ade jugak . semua aku terabur kan . ape yang aku bole buad skng just sabar oke eiya . tahan je la sakit tu tiap2 bulan :')

seperti biase , bile datang yea sakit macam nie muke aku seperti muke kekurangan kasih sayang , muke na mati je . grr -,-

No comments:

Post a Comment