grr plkn nie -,- grr plkn nie -,-

semalam otp with tambi . oke story mcm nie --->

you : eiya nanti 15/5 emy tade dkt sini oke.
me : eh same la maybe eiya pergi johor then singapore . emy pergi mane ?
you : eiya bape hari je , emy lame tahu.
me : ha pergi mane sampai na lame2 ha ?
you : emy kan da cerita dulu emy dpt plkn , nanti kena yang sesi ke-2 . 15/5 kena pergi.
me : (oke tersentap , rase sedih semua ade) haaaaa ? hm yeke , dekat mane je ? *suare berubah nada
you : negeri sembilan , rembau . ta jauh pun kan.
me : (bagi kau ta jauh la , bagi aku jauh la tu ngekk) hm sampai bile je ?
you : balik kl 30/7 .
me : ha whatttt ? abis birthday eiya emy tade la ? (suare tacink) :'(
you : tu la psl , bile surat tu tulis smp 30/7 hm emy terigt birthday eiya kan bulan7 . hm na buad mcm mne terpakse pergi , bende wajib pulak . sorry yea eiya ta dpt na buad something utk birthday eiya .
me : hm sokey la . tapi lame tahu emy jauh dari eiya :'(
you : hm pejam celik , pejam celik nanti da 3bulan punye .
me : hm oke oke :'(

oke panjang lagi story yea . haihh . kenape la perlu plkn . next year confirm aku pulak kena . tapi kan kan , nanti rindu tambi la . bile dea cakap na tinggal kan aku 3bulan oke rase na menangis je , selamat smlm kak lin balik so tahan utk menangis if tade kak lin da jatuh da pun air mate nie . tambi aku tetap na jumpe kau before kau pergi plkn tu . even kite nie susah na jumpe kan this year tape aku still usha utk jumpe kau .
hm b nanti sumpah rindu b , rindu na story mcm2 dkt b , rindu na gelak2 dlm fon dgn b , rindu na mengedik dgn b , rindu na menggode b , rindu na merajuk dgn b , rindu na menyanyi dgn b , rindu na menggila dgn b . b semua rindu tahuuuuuu . hm ritu b janji na buad something bile birthday anje kan ? oke sumpah sedih bile dapat tahu time birthday anje , b tade dekat sini . ingat bole la merase happy gilee nanti time birthday , but semua yea tidak begitu . oke pasrah je la dengan semua nie -,-

No comments:

Post a Comment