I LOVE YOU CAPITAL 'S' . saya baby dea biy :) I LOVE YOU CAPITAL 'S' . saya baby dea biy :)


haa , mahu habak mai nie . aku kan da jatuh cinta dekat someone nie . ehem ehem . jangan jelesss . jyeahh ! dea tiap mase selalu ade dgn aku . dekat sekola kite selalu berkepit je kan . susah senang kite same2 kan kan biy , biy berak baby basuh kan . eeyurkkk , goli mak dare --__--  baby ta tahu knp suke gile dgn biy tahu . biy baek sgt dgn baby . smp sanggup teman kan baby pergi mane2 je . tolong suport baby mcm2 . banyak sgt pengorbanan biy dekat baby . baby hargai biy sangat2 .  err geli pulak ckp baby2 nie kan -,- oke biy tahu ta yang baby dekat class selalu na biy belai baby . sometimes baby suke cari pasal dgn biy but biy sabar je kan . eh biy jangan curang oke dengan baby . biy curang siap la biy , baby debik-debik biy tahu . haa baby garang kan kan ^^ tahu pun . gengster nie xD
oit , jangan jeles la aku na cinte dea or sape . ta jadi masalah dekat korg kan kan ? eleh , mesti korang anggap lain doe . adoi , kami nie janji suda mahu sehidup semati la . kauorg tahu ape . kate sweet couple of course la mahu sehidup semati . atoto , biy nie kan bile baby sakit biy care baby . atototo , sooo shiwit biy tahu ! bertambah menyala dan membara-bara lagi cinte baby dekat biy . ha mahu ta sape biy saya ? chottt , semak je na tahu >,<
 haa , nampak ta gurl yang ats nie ? yang sblh aku tuuu . tu la dea SYAHIFA or name famous SCHA GUMIHO . haha . aku cinte kan kau la ngekk . err , kami lesbo sekali-sekale ta salah kan kan . berkasih sayang antara bestie laa . ILOVEYOU berat-berat biy . muah muah muahhhh :*

No comments:

Post a Comment