april fool :) april fool :)

memandang kan today hari jumaat , so macam ta baek je kan na majal orang . eh kesah pulak aku kan ? haha . tadi sampai2 sekola je teros menyanyi then pergi dekat budak form3 cari Miza then say , HAPPY BIRHTDAY SAYANG . eh Miza sayang , kaka eiya sayang miza tahu . hehe . esok Miza na pergi sunway dengan bf miza kan ? untung la ade bf . jeles tahu -,- after tu teros pergi lab dekat block C , hari jumaat awal pagi mmg kne pergi sini then kne menunggu la smp cikgu datang . ade org kene kan aku april fool bagai , eleh igt aku ta tahu la kan ? haha . masok lab da dudok kene kan cikgu zurawati cakap kain baju dea koyak , ha cepat2 dea tengok then i say april fool . hehe . kesiannn , sorrry cikgu cunn . then today semua belaja seperti biasaaaaaa . happy yea dunia 5a4 bila 2cikgu ta datang today . time cikgu tade tu aku siap kan keje math , ish banyak lagi la hw -,- go eiya berjuang demi SPM oke :)
then time balik pulak , ish banyak benor mulot orang mengata kan si Afiq budak form4 na tengok aku la yang mane , ape la bagai . oke ade budak mengutuk aku , just watlek je . tapi ish selebet cakap ape aku na kejar si Afiq tu bagai . ish sundal nie kan mengelabah pulak , aku just na kawan je dgn dea , for what na kejar igt aku batak lelaki ke haa sundal ? fyi , aku bukan yea heran sgt dgn lelaki skng nie , then aku bukan ramai kawan lelaki dkt sekola tu , just kwn dgn budak laki dkt cls aku and geng2 As . dorg2 nie pun kwn aku dari form3 . ish ntah pape ntah , agak2 aku tahu la kan mulot sape nie just diam je senyum je depan budak selebet nie -,-
balik ruma makan then mandi then pergi sekola balik sebab ade rehearsal dekat laman intelek . berlatih2 then teacher said do the best next monday oke . thanks teacher . abis awal , lepak sekejap borak-borak dgn my lesbo aww nadya gedik ! tengok dea text dgn bf dea serious jeles , untung la kan ade kasih sayang -,- then dea cakap ape , ''haah untung la , kau ade ? tade kan '' super sakai tahu . ternampak cikgu zurawati lagi dekat kantin baru beli nasi bungkus ha na majal lagi la , aku cakap ape ''cikgu plastik nasi cikgu bocor la'' then cikgu dgn mengelabah tengok plastik yg cikgu pegang , haha . cikgu second april fool . hehe . kesian cikguu cunn :) then around3 balik , dorg pergi kawat krs , eh sorry sy da ta active kawat , tapi mmg ta pernah masok pun yang smp peringkat2 daerah tu . haha . malasssss -,- oke sampai sini saja cercite sy . ta menarik pun cambodo je . bobyeeee :)

No comments:

Post a Comment