31.3.2011 :) 31.3.2011 :)

today birthday papa , HAPPY BIRTHDAY ABAH SAYANG . ILOVEYOU MORE MORE AND MOREEE
           * ehem abah da ta sabar na ade cucu kan umur pun da 52 :)
oke story today , di sekola tadi belajar seperti biase , ekonomi asas ade test pasal cukai . jyeahhhhh ! akhirnya reti jugak aku buad bende nie , last year pemalas pulak na tahu buad about cukai nie kan . korg tahu kan time form4 malas na belaja sgt . haha . byk main je kan . 
 time balik sekola kene stay back sebab ade rehearsal for perform for hari isnin dekat perhimpunan sempena minggu bahasa . ingat kan da selesai utk pibg je , but ade lagi kne perform . selebettt-,- oke sumpah seram , sejuk , beku , panas , menggigil otot aku nanti kan na naek pentas then bace poem then menyanyi dpn bebudak form3 , form4 and form5 . yang poem tu kne bace sorg2 memang aku takot la kan jangan terkencing dlm kain suda . haha . then nyanyi ramai2 english song . time rehearsal tadi jugak aku dgn si liyana menggila , asyk dgn lagu hindustan ktorg je , mane ta yea liyana dpt poem kne ckp dlm bahase hindustan . haha . lawak lawak . yana siap menari hisdustan bagai lagi , minah nie gile sikit . haha . time budak ptg rehat sebok je ktorg dok kacau budak2 ptg saje je sbb comel tahu dorg nie , kenet2 je macam aku time sekola rendah dulu . after da siap rehearsal then balik la around 4.30 , tapi stay smp pukol5 balik dgn si syafiqah skli . jyeahhh ! hope nanti isnin bole bace ta menggigil . haha . eh afiq nt bawak sepanduk oke ? haha , sengal :)
 eh fon aku sabar je dengan kau tahu , aku buang kau baru tahu ! da hantar repair rosak lagi , mahal2 aku bayar kau tahu . aku sempat pakai fon 2hari je then buad prob balik kan kau ! oke fineee ! na fon baru jugaaaa la if mcm nie kau buad perangai , benggang aku dengan kau , ish da ta sayang aku kan kau skng (eiya nie na emosi dekat handfone yang ta bernyawa tu juga) 

No comments:

Post a Comment