bosan gileee --..-- bosan gileee --..--


oke semalam malam keluar makan same mama and papa dekat gombak . nana belanja sebab dea da dapat gaji kan na belanja aku and mama papa aku . jumpa nana ape lagi pelbagai la gosip yang kami cerita kan . and kami plan nanti mahu keluar 12/3 sebab birthday nana juga . after suda makan chalow . malam tu haihh sumpah bosan tade orang yang bole aku text and bergayut kan . malam just text Emmy Emyra . sumpah bosan gila aku cakap . rasa na je campak fon nie ha , tapi ta bole juga nanti rosak kang ta pasal-pasal aku tade fon . now , aku rasa kehilangan . Aren yang selalu teman kan aku tiap-tiap malam da tana kawan dengan aku . Orang-orang yang aku sayang semua bla dari hidup aku . ade abg agkt macam ta suke da dengan aku bile aku text dea . haihh . hina sangat ke aku nie ha ? sampai macam nie sekali korg buad aku . orang selalu cakap 'buat ape mahu sayangkan orang tu if dea ta sayang kan kite' . yeahhh , maybe la kan -,- oke orang-orang yang aku sayang sekarang yang selalu dekat dengan aku bila susah senang adalah bestie aku . mereka memang terbaik bagi aku . aku bersyukur dapat kawan macam korg . sedih same2 , happy same2 , gelak same2 , gila same2 . PYKA , NADYA , MYRA , SCHA and EJA aku sayang kan korg sampai aku mati , macam mane buruk sekali pun korg pada aku , aku tidak akan pernah benci korg . tapi kan aku sunyi gila minggu nie , memang aku jadi budak baek la kan pukol 11.30 suda tido . if ade org teman sampai 1,2 pagi aku baru tido . grr ! asal dengan semua orang nie . bertambah tension aku . fikirkan benda semua nie yang tidak patot aku fikir . haihhh 

No comments:

Post a Comment