about exam :) about exam :)

28/2/2011 , isnin
 today exam bahasa melayu and ekonomi asas . soalan bm tade la susah mane kan , tapi bile bab2 peribahasa aku memang ngek sikit tapi selamat jawapan peribahasa yang senang . tapi tanya juga Dayang iaitu sahabat bersebelahan dengan saya . saya happy gila sebab duduk belakang sekali , ta penah-penah kan dudok belakang sekali selalu depan je , so batak la . haha . dudok ikut list name dalam class . name aku kan start 'F' so aku gurl ke-4 . oke time paper ekonomi asas , selamat ape yang aku baca masok tapi macam cettt mase dea bagi 1jam , soalan esei ade 3 pulak . memang ta la kan yg soalan esei yg last aku ta jawab . jawab separuh je then mase da tamat . grr ! sengal itu loceng cepat betul kau berbunyi

1/3/2011 , selasa
 today pulak exam bahasa inggeris and sejarah . oke time exam bi , aku memang nantok gila la kan , mane ta yea aku ta tido malam tadi nasib aku la kan sampai sekola je mata nie ha asyk na tertutop je . aku tulis pun da ta betol . haihh . tapi selamat soalan oke and aku bole jawab . grr ! nantok gila kot time nie . oke time exam sejarah pulak iaitu paper yang aku tidak suke since zaman muda-muda dulu lagi iaitu form1 . ade yang aku tembak and ade yang aku tahu aku ta tembak la kan . tang soalan esei mintak jwpn dkt cyc pula . hehe . thanks cycy sayang . ade la jugak jawapan kan dari tade kertas suci je . haha

2/3/2011
 today exam agama and moral tapi aku amik agama je la ta kan na amik moral pulak . pftttttt , ape aku bace sume ta masok selamat agama fikir logik je kan so aku jawab la sume tade tinggal . tapi yg tang sirah aku lemah sikit . haiyoo .

3/3/2011
 exam prinsip akaun and math . akaun selamat oke masok belanjawan and gaji . aku bole jawab tapi yang soalan penggajian tu ha aku buad half je then bunyi lagi loceng . sengal la loceng nie . haihh . yang math pulak macam tetttttt , menyesal ta mintak jwpn dkt nadya . aku mintak jawapan budak india pulak dkt sebelah kiri aku , dea math oke sikit . hehe . yg soalan graph tu best . aku suke buad graph . haha . soalan plane tu ade juga masok aku suke juga buad nie tapi ta tahu la betol ke ta , yg si india sebelah aku pulak tengok aku sebab aku siap awl plane tu , haha bajet aku pandai pulak kau na tengok aku . aku just ckp main buad je . haha 

4/4/2011
 today exam geografi and sains . aku memang suke geo since zaman muda-muda dulu form1 . hehe . tapi masok je form5 nie ha amik kau dea bagi peta dunia . mampuihh aku na tahu peta dunia . aku ape lagi main jawab je la ape yang soalan tu tanya . objektif byk masok form4 punye , selamat bole jawab . so geo oke la yang ta oke na menghayati name2 negara dea bagi peta dunia . tapi tidak mengapa nanti balik ruma biar aku hafal peta dunia buad peta tiap hari pun bole . haha . oke yang sains pula , wahh , i loike soalan dea yang objektif je la sebab since aku tusyen aku ingat cikgu tusyen ajar sains mmg best and bole masok otak la kan . tapi yg soalan subjektif fikir logik juga la kan and ade yang main tembak je sebab aku nie ta suke tengok kertas aku suci je kan . haha . oke bole la jawab tade tinggal .

after nie mahu study betul-betul
rase na usha sendiri , ta mahu mintak jwpn org da
tapi if susah juga mntk je la ape salah yea
sharing is caring what , haha  

No comments:

Post a Comment