29 mac 2011 29 mac 2011

ta lame lagi da na bulan april , whoee gilee skjp kan mase berlalu aku rase baru smlm aku start high school . cettt tipu la tu kan .
 tadi dekat sekola si eifa lesbo aku ta dtg tade la org aku na kacau2 dan merabe-raba , haa jangan tiru aksi kami semase di class suda . ini budak memang pemalas tengok la esok aku tacink dgn kau sayangg . so tadi aku dudok la dgn Hazirah budak pandai . Best ape dudok dgn dea bole tunjuk ajar aku ape yg aku blur2 kan . Aku nie kan bonggek sikit . haha . then today seriously byk homework -.- selamat hw yg sempoi2 je kan .

oke da na 2week ta pakai fon , gentle rindu gile na pakai fon . kadang-kadang rase ta pakai fon bagos juga tade la aku sakit hati bile call si ilmi bangla . sakit hati je cakap dgn dea , orang dok cerita2 mcm2 dea bole pulak beborak dgn kwn2 dea . fineeee ! ta sayang aku . oke la kawan penting kan aku nie ta payah peduli , ta payah ! ish sakit hati dgn kau , tapi rindu tahap babunn . ntah bile na jumpe kau kan , ta payah jumpe lagi bagos . cewahhh jangan . for aren , oke imissyou tahu :)

No comments:

Post a Comment