semalam -,- semalam -,-

'sebabkan kau aku kena marah dengan mama aku
sebabkan kau aku kena marah dengan kawan baek kau
sebabkan kau aku kena maki dengan bos aku
sebabkan kau aku kena buang keje'

atas nie kata-kata dia dekat aku . omg ! sorry tersangat aku ta tahu benda nie semua bole terjadi
semalam aku ta tido , tido pukol 5pagi , dengar mp4 and menangis teresak-esak
time aku call kau tu pun aku tengah menangis tapi aku cover
bagi aku kau ta bodoh weh , aku terlepas semua tu
yeahh , kite same-same na lupe kan sume nie kan ?
kau bagi aku peluang for this week aku bole kawan dengan kau
next week kau da tana contct aku da kan ?
Ya Allah hati aku sumpah ta tenang weh
terase lain sangat sekarang nie
sumpah nanti hidup aku sunyi and bosan
aku da ta dapat denga suare kau , kau main gita , kau nyanyi
yeahh , aku akan rindu kan semua tu
aku akan ingat semua kenangan kite same-same
dah lame ta jumpa kau , rindu aku dekat kau 
dekat sekola aku fikir kau , balik ruma aku fikir kau
tiap-tiap malam tangan aku nie asyik gatal je na text kau
but aku lupe kite da tade pape kan 
thanks weh sebab kau penah bagi aku cinta kau
kau buad aku sayang kau sangat-sangat
kau jage aku dengan baek , ta penah bosan dengan aku
aku hargai semua tu , kau la lelaki terbaik aku penah jumpe
kite da knl smp 3tahun 2bulan 18hari
first kite meet and jatuh hati 9 dec 2007 
yeah , aku ta kan lupe time nie , aku akan rindu semua nie 
now semua tinggal kenangan
aku akan selalu doa kan kau 
lastly , sorry for everything
Mohd Ilmi Firdaus Bin Mohd Yusof




No comments:

Post a Comment