for you MIF :') for you MIF :')

awak sorry ea if kata-kata saya tu buad awak sakit hati , makan hati . awak yang mule dulu awak tahu ! so saya pun balas dengan kata-kata yang selama saya hidup nie ta penah na terkeluar perkataan tu semua . saya ta penah terfikir na marah and maki awak sampai macam tu sekali , awak mesti ta sangke kan tu saya ? saya nie kan jenis ta tahu na marah orang . oke selame nie saya banyak berlembut hati ohh dengan lelaki maybe sebab saya nie jenis selalu sabar kan and saya ta tahan sangat dengan awak semalam saya terkeluar kata-kata yang saya ta penah terfikir saya akan ckp dkt awak . marah gile kot saya dekat awak . haihh . ta tahu la kenapa kan . seriously sakit gile hati saya nie awak . tape saya da banyak kali terluka kan sebab awk . saya banyak sabar dengan awak . after nie hope awak ta ganggu saya lagi . saya dengan life saya and awak dengan life awak . jage diri elok-elok ea . jage gf baru elok-elok . jangan sakit kan hati dea , jangan ego sangat , saya da kenal awak lame kan awak tu ego tinggi . hope awak selalu bahagia

No comments:

Post a Comment