thanks aren - 5/2/2011 :') thanks aren - 5/2/2011 :')

today , kua same aren and eja pun ade , memey janji mcm taik dea yg beria-ria na ajk aku kua today dea pulak yg bangon late around2 . memang aku da faham perangai kau tu ha . time jalan2 tu plan na tengok wayang sbb bosan ta tahu na buad ape . so pegi lah tgok wyg same eja and aren . ohh , ta sangke dpt kua lagi same aren . best sangat jln2 same aren . dea sweet and baek sgt . na tahu ktorg buad ape ? haha . ade lah . wink wink . seriously i ta kan lupe kan u . time da ptg around5.30 aren lapa so teman kan dea makan dkt foodcourt pavi . time tu aku dgn eja tersempak dgn pelakon Intan Ladyana . Babi , sumpah comel+cun . aku dgn eja da grr ! geram tengok dea yg putih tu . after tu around6.00 aren smp bwk mkanan dea . dlm 5minit mama call no eja , oke aku rase ta sedap hati da . mama call aku jwb lah kan :

mama : eiya , nanti jgn lupe bawak kan kain batik mama , baju kurung mama and baju t-shirt satu . eiya dkt   lua ea ? (suare teresak-esak)
eiya : ha knp pulak ? haah nt balik da nie .
mama : balik kg ea , atok da meninggal eiyaaaaaa (dengar suare mama menangis)
eiya : haaaa ? bile ma ? (oke air mate da bertakung , eja dgn aren tengok jea aku)
mama : baru je nie , eiya cpt balik ea (suare menangis lagi)
eiya : ha oke (air mate na terjatuh da nie)

after tu ckp lah same aren and eja . dorg ckp bawak bersabar jea lah eiya . aren yg baru na mkn jadi tade selera na mkn . eja pergi beli mkn ape ntah skjp . aku suruh cpt urgent na balik . tinggal lah aku dkt meja tu berdue same aren .

aren : u oke ta nie ?
eiya : u mkn je lah . i oke je (tutop muke ta na bg dea nmpk aku nangis)
aren : u jgn nangis nt i nangis lah . u saba je ea . u na balik skng ke ? if na balik , pegi lah tape i mkn sorg2 je
eiya : eh u pulak yg na nangis i oke je lah . tgu u abis mkn dulu lagi pun at luar hujan kan .
aren : oke oke (tengok2 aku pulak)
eiya : ape tengok2 mkn lah (tersengih skjp)

lame pulak eja beli mknan , aren nie ha aku rase lain mcm , tga mkn tu pandang2 aku . sikit2 ckp u jgn nangis ea . yea i tahu u tana i nangis kan . ta jadi lah aku menangis tp air mate da bertakung time nie . after eja da smp aren pun da abis mkn , so aku cpt2 na balik . tengok lua pun hujan da reda . igt na amik cab dpn pavi tu je tapi eja and aren ckp better naek mono dulu bru amik cab tade lah jam kan . betol jugak . aku jln bkn main laju lagi , tinggal kan aren at blkng . sorry u i na bergesa nie ha . oke after tu salam aren , terase sedih pulak , ntah bile lagi na jmp kan . i happy sgt today kua same u . thanks coz belanja i . thanks for everything . u baek sgt dgn i . i ta kan lupe kan u lah

No comments:

Post a Comment