tetibe mimpi kan dea --..-- tetibe mimpi kan dea --..--

wah , best je mimpi aku smlm
sampai ta bangun2
tapi knp mst kau yg dlm mimpi aku tu pulak ?
tetibe pulak kau muncul dlm mimpi aku 
pelik aku -,-

6.25 tersedar , tu pun late bangun
terfikir ape mimpi mlm td ?
omg ! asal kau tetibe muncul dlm mimpi aku
rase na menjerit ade jugak pagi2 tu
aku na try lupe kan kau doe bingai
dulu mmg yea kite suke same suke
but bende da 3bulan lepas doe
kau pun skng dgn org yg kau syg
tapi kau eiya kdg2 suke fikir kan dea
kdg2 jeles dea same gf dea
mcm bodo jea na jeles buad ape doe eiya ? -,-
oke suda bangun and mandi

p/s : dulu jea lah aku syg dea now aku da bole lupe kan dea ta tahu pulak tetibe dea dtg dlm mimpi aku . now dea da ade gf aku pun da ade bf jugak kan . skng kami ta contact da pun :)


No comments:

Post a Comment