gedikkkk gedikkkk

woot woot . na tahu knp title post aku GEDIK ? ha mahu dengar cite ? mari sini rapat2 dkt2 . haha . oke td time dkt tuition ade subjek BM and Sc . ade lah sorg mamat nie aww kacak jugak org yea tapi pemalu . aku da lame perasan dea time masok tuition same eifa . nadya baru perasan . hahaha . ketinggalan sikit minah sorg nie lambat tahu isu mamat nie . hehe . ha story nie begini time cikgu Sc tga mengajar dkt dpn nadya tetibe tulis something dkt buku aku . mcm nie lah care kami if cikgu tga mengajar dkt dpn kami tulis2 at kertas bergosip . mcm bodo kan ? mcm dialog ade jugak . ha korg jgn tiru style kami yg dari dulu lagi

nadya : weh . mamat baju merah tu nsem (tulis at kertas)
aku : lah kau baru tahu ke . aku dgn eifa da lame perasan since masok tuition lagi (berbisik)
nadya : (usha balik mamat tu)
aku : tapi sombong . maybe dea da ade gf kot (tulis dkt kertas pulak)
nadya : tape2 aku bole dpt kan dea (tulis)
aku : jgn na dpt sgt lah kan (berbisik)

after tu kami focus balik dkt cikgu yg tga mengajar at dpn . mamat tu duduk belah kiri ktorg and baris dpn ktorg so bole nmpk lah kan . kdg2 pandang jugak dea nadya da bengkek dgn aku . haha . kau lah nie nadya start dulu tgok aku ta bole focus time nie . haha . oke jgn na gedik sgt lah kan eiya joyah ! hehe . mamat nie baek je mcm malu2 bile cikgu tny tunduk jgn na malu sgt lah cik abg . kot2 at sini je lah kan pemalu sbb tade mmbe . kot2 dkt sekola wah , kau lah segale hero , perangai kalah ketek dkt jungle tu . korg tau ke KETEK tu ape ? ha ta tahu duduk diam2 jgn bising2 . haha . oke suda eiya jgn kau na mengedik . tu tmpt na belaja if mcm nie lah mcm mne na berjaye SPM 2011 nt . cewahhh . semangat niee

No comments:

Post a Comment