seventeen this year ? seventeen this year ?

now aku da makin tua , makin dewase
jgn na dewase lah sgt kan ? mcm kanak2 ribena ade lah
 and cikgu selalu  igt kan aku paling tua dkt high school 
ramai pulak bebudak form4 and form3 panggil aku 'AKAK'
rase da tua sgt lah doee bebudak pgl aku kaka at sekola tu
bosan pulak at sekola ta bole usha abg2 kacak lagi . ahakss

macam mane na matured kan perangai nie ?
still ta bole sebab da biase perangai macam budak2
suke merajuk , suke gelak , ta tahu malu , lompat sane sini
bf sendiri pulak suruh aku jadi matured sikit
dea ckp aku ta sedar ke aku da tua , besar pjg sekarang nie
ta bole na matured lah sebab da syok perangai macam nie
dea ckp da biase termanje dgn ayh sendiri tu yg ta bole matured
haiyoo ape ape aje lah burma nie

psl spm pulak aku kene ade azam baru
jangan asyik tido and buat peta jea dlm class tu eiya oitt
dan perlu korg tahu aku da 2tahun ta ponteng class
hebat kan aku ? haha . bangge pulak kau nie eiya
subjek yg paling aku takot ialah akaun same sejarah lah ape lagi
ape jadah lah wujud yea sejarah , ta perlu kan tape
byk betol na kene bace buat esei pulak tu

omg ! ta bole hang selalu da tahun nie
ta bole da lepak2 dgn bebudak sekola lain 
sedihh ngekk sebab ta dpt lepak dgn bestie2 yg lain
tapi ken saving duet ohh if ta hang tahu
bole simpan duet nt bole amik lesen kerete
wahh , syok yea nanti kua ta perlu naek cab bagai da 
cewahh , suda berangan pulak


lastly , aku na buad yang terbaik for this year
aku lah harapan last mama same abah
maklumlah aku nie ank last and last high school
guys , doa kan aku berjaye for spm this year oke
if aku dapat 9A+ or A- aku belanje korg gula-gula
hahahaha

-TAMAT ESEI RINGKAS-



No comments:

Post a Comment