now i'm alone -,- now i'm alone -,-

9/1/2011 that mean aku da 3tahun sebulan dgn dia
tapi dua hari lepas aku ade buad salah dgn dia
maybe dia marah gile dkt aku
ape lah bodo yea aku main tuduh dia mcm2
sampai aku text dia ta rply
now aku jugak yang menyesal 
aku ta tahu na buad ape sekarang nie
now , dia ta akan cari aku da lepas nie
tu lah kate2 last text dari dea

start today aku kene cube hidop tanpa dia
yeahh , kene cube eiya
kau kene kuat kan diri kau eiya !
lupe kan dia eiya kau bole eiya !
tapi bole ke aku na lupe kan dia ?
aku da lame hidop dgn dia weh
sume perangai aku dia da masak da
orang ckp if mahu lupe kan someone kne cari penganti dia
tapi dgn siapa ? aku ta biase dgn laki lain lah weyhh
sumpah rase lain if couple dgn laki lain

today juga ta bole tido fikir bende bodoh nie
sehari aku pegang fon tunggu mesej dari dia
tapi ape pun tade , mcm bongok jea . pffffttttt -,-
today juga aku last wish our anniversary for 3tahun sebulan
nie sume last ke for kite ke awk ?

sampai hati awk buad saya mcm nie kan
tapi saya ade ckp dkt awk
'if orang yang betol-betol cinte and sayang kite
orang tu mesti datang cari kite balik'
mcm nie lah last saya ckp at awk
tapi saya ta bagi harapan yg tinggi dkt awk
takot saya jugak yg kecewe nanti

lastly , sorry if i make mistake
thanks coz jage sy dgn baek selame nie
sy rase selamat bile berjalan sebelah awk
now awk dgn life awk and sy dgn life sy
hope awk happy

* bantal basah menangis lagi

 -THE END-

No comments:

Post a Comment