i ❤ kids . them cute right ? ^,^ i ❤ kids . them cute right ? ^,^

ha kanak2 at ats nie ank mama jage . aku pun ade lah jage jugak . hehe. dorg nie siblings . ruma dorg dpn ruma aku jea . first yg besar umo dea 5tahun . yg kaka dea nie gedik sikit , aku buli sape2 lah kan adk or dea mst dea ngadu at mak dea . grr ! selamat kau ank org . hehe . yg second gurl jugak umor 3tahun , yg baju coklat tu ala2 amoi maa . suke tengok muke dea and rambot dea . sangat comel aww  ! tapi dea takot mandi . ta syok bile mandi kan dea . haha . ha yg last aku paling suke yg boy tu . comel and manje sgt dea . sayang sgt at dea ohh . hehe . kdg2 dea mengade2 . haha . dea nie gatal same pompan ohh . dea nie besar nt mst handsome ohh . haha . tunggu kak eiya taw besar nt ? haha . aku always tiap ptg mandi kan dorg nie . mahu gaji kan . hehe . tapi kan bile dorg berak aku ta na mandi kan . suruh mama mandi kan . hahaha . goli nyahh . haha . keje harian aku if boring korg tahu ta aku buad ape ? aku pasang lah CD lagu kanak2 ribena mcm twinkle2 . haha . aku ajar dorg joget ohh . haha . dorg pandai joget ohh sbb aku ajar lah . mak budak nie ckp at ruma dorg selalu joget . mak dea ta tahu aku yg ajar dorg joget merepek2 jea . haha . tapi mmg enjoy lah joget same2 dorg . hilang tension sikit . kdg2 mama eiya pun join joget . memang lawak lah . haha . eh korg jgn na gelak kan aku pulak . segan nie . haha . tape2 jujo nie tahu . haha . oke nie saje mahu story . aku sayang budak2 yg mama jage semua . aku da anggap dorg mcm adk2 aku da walaupun aku tade adk kan . hehe . oke thanks membace ^.^

No comments:

Post a Comment