takut mahu sayang same lelaki :'( takut mahu sayang same lelaki :'(

hm , try mahu kurang kan syg dea lah . tp mcm mne ea ? susah lah pulak . suda syg same dea . dea pun ckp dea syg aku . hm ,  ta tahu lah . kdg2 ade jugak aku nangis sbb dea . hm , dea mcm ta pedulikan aku jea . aku jea yg selalu tunggu dea . since aku syg dea aku asyk tunggu dea jea . asyk tgok fon jea kot2 lah ade text or call dr dea kn . hm , act aku takot jugak mahu syg laki . mcm dulu . mane2 boy yg pernah aku couple sume main kan aku . SEMUA TAHU . yeahh , igt lagi and ta kan lupe bende bodo ney . but aku da lupe kan lelaki cmtu . aku da buang dorg jauh2 dari hidup aku . ape salah aku dkt dorg aku ta tahu lah . but time mase yg same jugak dorg da buad aku syg dorg . hm , btol ckp kwn2 aku , dorg suruh aku hati2 dgn laki . dorg ta na aku kne kecewe dgn laki and dorg ta na tgok aku nangis and sedih sbb lelaki . maybe aku ta layak dpt lelaki yg setia ohh . hm , terigt bnde dulu yg terjadi dkt aku menangis ohh igt balik . mmg sedih gilea lah . mmg frust gilea kan bile tahu org yg kite syg buad kite cm ney . hm , oke ney jea aku mahu story :'(

No comments:

Post a Comment