Nur Hafizah :'D Nur Hafizah :'D


Atas nie gambar bestie aku yang bernama , Nur Hafizah mek kelate . Eja hoi eja , hihi . aku nak cakap nie yang aku rindu dekat kau tahu ta tahu , dengar tak hoi . Lame tak jumpe kau rindu kau weh :') hope kau sihat . dekat sane tu okay selalu . Eceh mcm jauh je kan padahal wangsa maju je pun rumah dia . hehe . Hope jugak SPM kau okay . Aku selalu doa kan kau supaya berjaya .

Weh kau tahu tetibe aku mengimbas kembali kenangan kite hoi , time form3 hoi, kau la kawan yg paling close dgn aku . Satu class pulak duduk sebelah2 mane tak ye kan . Keje kite dlm class tahu memekak tak habis2 sampai kan ramai cikgu masuk class tu anti dgn kau , hihi sbb kau yg paling becok aku kurang sikit . Muehehe . Okay ape2 pun aku rindu . Kite jarang bersame da since kau tukar school dkt wangsa maju tu even tak la jauh dari selayang but rase sedih weh time kau pindah sekolah sane , da tade da dengar selalu suare nakal kau . hihi. Hoi kau ingat aku tak ? Sampai hati kalau kau lupe aku . hehe. Rindu kau eja , jage diri elok2 , makan tu kawal jgn main bedal je da omey sgt da badan kau skng , bole babap peyot muncit kau tu . hahahaha . Okay bubye :-*


No comments:

Post a Comment