hye eiya kembali :'D hye eiya kembali :'D

hye my dearest friends , sorry dah lame sangat tak update blog . sorry tade mase busy sangat . alahai kesian awak blog . awak dah berusia 1tahun lebih da . atototo omey yee . shooo shiwitttt >,<

okay sini iya mahu story about SPM , ingat kan terlampau la susah tapi alhamdulillah semuanya boleh jawab dengan tenang . Lega rase yang paper teras dah selesai . Setakat nie tak puas hati buad paper BI , sebab ape tahu ? ya allah sumpah time paper BI badan aku lemah . Demam panas sgt2 nak pitam pun ade weh terseksa rase , smp kepala terasa tudung aku panas weh . Act , ahd 13/11 tu aku dmam . Isnin paper Bm boleh la jawab lagi dmam ta bape panas . time BI tu , alahai dgn fever, flu, batuk okay ngam . Da la Bi kne perlu kan byk idea utk buad esei . Redho jela dgn ape yg aku buad ritu , hope boleh lulus . Awal2 lagi dah mintak maaf dkt mama kalau iya tak bole buad yg terbek hari selasa tu :')

Tinggal lagi paper akaun , okay paper nie paling aku takot alahai tak sanggup rasenya nak tengok soalan exam nanti , but iya akan slalu buad latihan akaun utk exam . Lepas paper akun , 6/12 paper ekonomi asas bersamaan tarikh birthday ilmi . Okay aku akan buad dia happy time birthday tu . Promise :') Next paper 7&8/12paper geo . gampang kan buad 2hari . Sokey la asal kan habis dgn tenang .

Okay setakat nie je mahu story perkembangan SPM iya . Thanks kerana membaca . Bubye :')

No comments:

Post a Comment