omg ! i miss both of you :'( omg ! i miss both of you :'(


KAK LIN & NANA :')

diorang ialah nyawa saya . kami mempunyai darah yang same . kami mempunyai perangai yang same . tanpa diorang tidak la saya wujud dekat dunia ini . hehe . hoyhoy , kak lin same nana , iya rindu korg tahu ta tahu . tapi korang da pergi sambung belaja kan . kak lin masuk semester2 , nana pulak baru masuk kolej . korg belaja same2 dkt Melaka , area je lain . haihh rindu korg tahu :'(

 nana masok kolej 5/7 . ritu bile cuti je nana mesti akan tido ruma aku . bile nana balik ruma dia mesti aku ta bagi , aku suruh dea tido lagi ruma aku . kau ade best la , tade la aku dgn kak lin bosan . bile kami bertiga ade oke bilik aku da macam ape je , mesti meriah . dalam satu jam ta gelak ta sah . haha . time cuti ritu kau tido ruma aku kite asyik kua je berjalan naik kete . hehe . maklum la kak lin tengah kemaruk bawak kete kan . hihi . aku rindu kau la nana apong >,<

kak lin pulak masok kolej balik 6/7 . malam yang esok ye dea na balik oke aku rase na nanges . malam tu aku tido pelok kak lin kuat2 . hehe . kaka kite comel tembam korg ade ? tade kan . hehe . kite sayang dea gile2 tahu ta . kak lin la tempat iya mengadu macam2 . sorry ea kak lin if ritu iya ade marah kak lin . iya ta sengaje kak lin . mesti kak lin sedih kan dgn iya , terase dengan iya . sorry oke :( bile malam je kite rindu kak lin . tengok gmb , teddy bear kite rase na menanges . tapi tape nanti kite jumpe jugak kan kan . kak lin belaja rajin2 oke , mama na kak lin berjaye . hehe . imissyousister :')


see ? kami selalu bertiga bile bersame . iloveyou my lovely sister and my lovely cousin :xxx

No comments:

Post a Comment