kesakitan yang perih :'( kesakitan yang perih :'(


nampak bukan gambar atsa nie ? oke kite da penat dan ta tahan dengan semua nie . mane tahan tiap2 hari aku na derma air mate aku :'(  
sakit nie semakin menyeksa kan . hari isnin hari tu perot buad hal . bukan perot tetapi rahim aku . ingat kan period tapi baru hari tu aku da period . oke nie semua ujian dari Allah so bawak bersabar oke eiya :') hari isnin pergi pejabat sekola then mintak balik rumah . sumpah sakit -,-
selase pulak ta pergi sekola . awal2 pagi da bangun mandi na pergi clinic and hospital . seperti selalu tiap2 bulan muke aku je masok clinic , aku da naek muak dengan perkataan doctr bagai cek sane sini -,- thanks for my superman sebab bangun awal . tahu awak risau kan kite . thanks awak , btw saya kuat la :'D
sampai clinic , oke ta tahan berdiri menunggu ramai gile orang, sakit weh -,- masok dalam bilik doctr panggil cerita la masalah aku dari A---->Z
Selepas cerita doctr cek bahagia rahim ,perot . Dan yang menyedih kan aku , aku disyaki 'mempunyai ketumbuhan di ovary aku' . haaa time tu aku otak aku blank . aku takot weh aku ta sanggup oke :'( doctr cerita ketumbuhan tu dea akan menarik bahagian ovary aku bila-bila masa . Ada betol jugak doctr tu ckp sebab aku selalu rase tu . Dan kemungkinan aku kene operation :'(
Tetapi nanti kan keputusan scan bahagian perot pada esok hari oke , 14/7 . Hope tidak la jadi ape-ape , sebab doctr hanya cakap aku disyaki je . If aku kene operation , hm aku takot weh . Kite takot jarum faham ta faham ? -,- then dengan kite na SPM lagi . confirm2 ta boleh datang sekola utk mase 2bulan . ape ta bodoh jadi ye aku ? -,-
p/s : for my lovely readers , doa kan kite baik-baik ea ta sakit-sakit da . iloveyou and ilovemy blog :')
       

No comments:

Post a Comment