buad dosa sekejap :) buad dosa sekejap :)


Hari nie kite na story sikit la kan . Buad dosa sekejap na mengutuk . hehe . Sebelum bulan puase datang so mengutuk la puas2 . haha :D

Tape biar jela sape2 na terase kan . Tapi kite ta suke la kan sorang minah dekat sekolah kite nie . Bukan setakat ta suke bile tersempak or terpandang je menyampah puihh . Memang kite dengan kawan2 kite and bebudak laki pun menyampah la dengan dea . Ramai lagi ta suke dengan dea . Puihh kau bajet ramai orang suke kau la kan . haha . oke kau lawak la na tergelak aku bile nampak kau. haha . Ala tahu la muke tu putih , bibir pink so jangan la na bangge2 sangat faham ta faham . Tahu la comel cantik bagai . hihi . Ta ta kite tipu :D
Kadang2 tu pernah sekali aku sorang-sorang then dea datang duduk sebelah aku . Alamak oit ape minah nie na kan . Ha ade jela cerita dea . Aku pun dengar jela dengan muke yang ta ikhlas . Oke dari care kau cerita tu lagi la aku menyampah . haihh . Asal la time tu kau na ade dekat sebelah aku . Aku rase na lari je dari situ dari dengar cerita kau yang na world tu je . Aku just ha yeke ? ohh ek ? haha . serious ta ikhlas kan kan ? Memang pun sape suruh kau na cerita dekat aku . Ramai orang cakap kau nie cakap je lebih , cerita na hebat jela . Ntah cerita yang kau cakap tu betol ke ta la kan aku just senyum kambing jela . hihi . Jahat la kau eiya xD
Ha time sukan pulak kemain lagi ramai kan yang snap gamba kau . Untungla jadi budak cantik kan semua orang na snap gamba . hihi . Pernah bile ntah aku tanya budak laki pasal minah nie , haha lagi la dorg cakap dorang geli je dengan dea , bajet cun . Weh ta la dea memang cun la ape la korang nie . hihi . Ta ta eiya tipu lagi xD
Ha da da malas na panjang-panjang kan story lagi . Lagi pun kite jarang kutuk2 orang dekat blog kesayangan kite nie . hehe . Pasal minah nie just bestie kite dengan kawan2 class kite je tahu . hehe . Okay chaloww :)
p/s : IMISSYOU MIF :')

No comments:

Post a Comment