sorry if aku berubah -,- sorry if aku berubah -,-

awak , kite tahu diri kite da jadi macam diri awak and awak da jadi macam diri kite . dulu kite yang lurus bendul da tuka jadi awak . dulu awak yang suke marah2 da tuka dekat kite . ta tahu kenape sekarang kite suke marah2 awak . kesian awak ohh . kite mahu kite yang dulu . sorry sayang :')
awak da kuat merajuk , sensitif , terase , jeles . oke nie semua terdapat dekat diri kite dulu . dengan perangai awak yang macam nie la buad saya suke marah . now kite pulak jadi marah2 awak , ape awak buad kite marah . err ! setan mane yang da masok dalam badan kite awak -,- kite ta suke macam nie . kite mahu kite yang dulu . sorry again sayang :'( 
maybe kite berubah kite suke marah sebab kite ta puas hati dengan diri kite sendiri . mama kite selalu suruh kite study 24jam . tapi kite study belah malam je . kite terlalu enjoy dalam life kite sampai result exam kite merosot . failed satu . kite benggang dengan semua nie , ta puas hati . terase seperti erghhhh ! sampai awak jadi mangse kite . kite ta sengaje na marah awak . ingat awak ta terase . tapi awak yang sekarang da kuat sensitif . oke kite na kite yang dulu . sorry a lot's darling :') 
 awak , kite mintak maaf ea if kite salah . kite sayang awak macam mane awak sayang kite . kite tahu awak takot kite tinggalkan awak . kali nie tidak oke , even kite berubah macam tu kite tak akan tinggal kan awak . mane bole tinggal kan sebab awak jantung saya and saya otak awak kan sayang kan . hm sorry b :'(

No comments:

Post a Comment