lalolaaaaa :) lalolaaaaa :)

first mahu cakap , sorry b smlm b call time pukul 11 anje ta answer sebab da tido la >,< tengok fon suda ade 8miscall from b , num public dkt plkn tu . haa anje siap save lagi num public tu anje save ape 'Public Ilmi' macam bangang kan aku save num public ? =,=''
 16/5 time ptg ritu awak ade call kite kan pakai public , awak cakap awak da botak . haha . sekejap mahu gelak , ta bole bayang kan la rupe awak botak tu xD then awak cakap jumaat nie awak dpt pegang fon , wah gembira ye la kite ohh . kite tny awak mcm mne dkt sane , awk ckp ta syok then mkn asyk yg same je . hehe . kesian sayang kite . awak cakap juga awak dkt sane smbyg ta tinggal lagi la saya terharu , dkt sane awak bole berubah sikit perangai awak tu . suda mahu abis call awak cakap bubye then awak cakap ''eiya , tunggu emy tahu and jangan cari org lain'' bende nie time malam awak call lagi pun awak cakap . hehe . eiya selalu menunggu b la , ta perlu risau oke ilmi firdaus . fauzia fazira di sini akan menunggu mu . haha :)
today exam paper geo . jyeahhh ! iloikeee geo but tang esei err malas tahu . aku jawab exam tu pun sometime tertembus muke b dkt kertas tu . haha . rindu tahu rindu . eh story la psl paper gile . soalan paper2 ntah ape la aku merapu2 kan , but objektif bole aku tahan oke jugak . hope esok for ekonomi senang la kan . oke tu je mahu story . oke wa mahu chaloww mahu study , budak spm kate kan :p

No comments:

Post a Comment