telefon kau gedik kan --..-- telefon kau gedik kan --..--

cerita aku today tentang telefon ,

tengok pic sblh nie muke aku sedih kan ? gedik kan ? mengade kan ? muke tacink kan ?sebab ape sedih ? jyeahh fon aku since hari jumaat last week prob mental . no network coverage kata nya . then on off fon je la keje aku . bile ade line amik kau byk text masok . then suruh org yg text tu call aku skjp . oke aku ckp la fon aku prob tade line kejam sorg nie ckp ''la dudok dlm gua rupa yea'' yela aku kan layak dudok dlm gua . haha . then hari ahad pulak smlm dea buad hal yang terbaru iaitu ta bole on da . mcm tetttt . tape sabar la kan . still usha campak2 fon mne tahu fon aku nie canggih sikit bile campak2 dea bole elok tapi kali nie ha dea betol2 buad hal . mane ta yea merajuk kot sebab tiap kali aku tension aku campak fon aku nie ha . hehe . i'm sorry sweetie . malam tu mengadu dekat abg ejal aku my poyo's bro . haha . nie lagi sorg dea ckp ape ''da bole bakoo da fon kau tu , dulu fon aku mcm nie juga na repair mahal baek beli baru pstu bakoo je yg lame tu'' byk la kau na bakoo , ohh suruh beli fon baru bak duet la ? eleh kau tu pun selalu pinjam fon aku kan . mane bole beli fon baru fon nie byk knangan and byk bnde2 pnting still simpan dlm fon nie . haihh . oke after balik sekola mndpt berita buruk tntg MIF . oke sabar iya . pergi pulak hantar baiki fon dkt bakal abg ipar , mintak tolong dea baiki kan . hehe . belanje sekali ea if bole abg . hope cpt sembuh ea fon , aku perlu kan kau , tiap2 mlm aku bosan tahu tade bnde aku na belek2 aku belek mp4 jela selalu aku belek2 kau kan . pagi2 na pergi sekola pulak selalu aku dengar lagu fon and berjoget2 dgn kau kan fon , cepat2 sembuh ea . bosan tahu . eh jimat la duet sy ta topap kan awk fon . haha . hope cpt2 oke ea , if ade pilihan aku na kan kau fon aku tana fon baru oke sbb kau da byk berjasa dgn aku even kau tu murah . hehe . syg kau


*cettt , just ignore gmb dkt fon tu , 
na tunjuk fon buruk aku tu je
tade kne mengena dgn gmb dlm pic
rindu kau la fon :(

p/s : i miss you MIF :')

No comments:

Post a Comment