merentas desa :) merentas desa :)

tadi pagi merentas desa wah eiya mahu lari ,
ta lari pun just jogging je >,<
da lame ta join merentas desa ,
last time form2 tu pun memang penat gile kan ,
saje je na join this year sbb last sekola kan ,
even perot nie still sakit kan tetap mahu join ,
mama same jantung hati saya ta bagi ikot lari ,
kisah pulak saya kan , saya suda sehad tahu !
injection at tangan still bengkak still mahu lari juga ,
wah , semangat kot time pengumuman rumah mane yang menang kan ,
bukan main kuat aku bersorak untuk ruma aku BIRU,
JAGUAR ! JAGUAR ! JAGUAR !
time dekat padang snap2 dgn  my little sis miza ,
ape-ape pun the best time merentas desa 2011 ^.^

p/s : kos merawat fon aku yang telah 5hari dekat hospital RM116 , ta ke gile aku na cari duet byk nie -,-
thanks for along tolong eiya bayar kan duet baiki fon , ingat murah rupe2 yea mahal na mampos , serupa beli fon baru je -,-

No comments:

Post a Comment