amsyar haziq :) amsyar haziq :)



ha nmpk gmb mamat dekat atas nie sebelah aku tu ? yeahh ! ini Sahabat Sengal Sejati Saya (SSSS) . haha . oke btw fon suda kembali pulih , after on sim punye la byk text dari dea yang selalu rajin wish good night tiap2 mlm . then tengah ade kdt text la dea . dea tny bagai asal da lame off fon la . ala cakap je la kau rindu aku kan kan ? haha . then mahu story pasal dea yang da break dengan gf dea . aku nie sebagai kawan mst la bagi kata2 semangat dkt kawan yang tengah frust kan . dulu kau pernah bagi aku semangat now aku pulak yang bagi . kdg2 lawak la bile kau sedih2 dgn aku yela selalu aku knl kau dgn perangai selebet kau tu . yela before nie aku mane pernah tengok kau sedih mcm nie sekali  . babe adat la kan bercinta macam2 dugaan yang datang . tape babe nanti kau ade jodoh dgn dea balik ta ke mane pun . jangan la seksa kan jiwa kau tu oke , kesian aku tengok kau rase simpati pulak aku dkt text kau smlm . gentle kau nie memang setia . wa tabikk same lu sekarang . dulu kan aku tahu kau player now sorang gurl da ubah kau kan jadi setia . elok la tu . aku tahu care lelaki if lepas break pura-pura happy kan dpn kawan2 dea , dalaman sape tahu . eh babe jangan menangis tahu ? haha . cettt . aku tahu da pasal kau . haha . kata-kata eiya untuk amsyar just relax oke , jangan fikir sangat , aku tahu dea gf yang terbaek kau pernah dapat macam mne kau ckp dkt aku smlm , if ade jodoh balik ta ke mana , terima la dea balik . dea pun baek kan dengan kau kan . aku tahu kau bole Amsyar :')

No comments:

Post a Comment