datang pfffttttt -,- datang pfffttttt -,-

bile da datang bulan jatuh ke riba time dkt sekola mule la aku ta selesa na belaja , selamat time latihan td ta sakit perot slps latihan nyanyi baru sakit . awl2 dari ruma da bawak panadol for ehem ehem bagi ta sakit sangat perot kan . aku telan sebijik still sakit , telan lagi sebijik oke lega sikit . ketuk2 perot nie ha sengugut nie ngek betol la da la time math kau na buad hal . grrr ! awl2 aku da pesan dkt eifa jangan kacau aku time2 mcm nie nt aku termarah kau . hehe . tp dea bkn takot pun aku marah dea sbb dea ckp muke aku ta garang , siot jea ohh . haha . oke time balik ruma sakit balik . brbbbb ! nie yg aku ta suke , ta psl2 ank yg mama aku jage aku marah dea . sorry sayang kak eiya ta sengaje la . oke jangan kacau aku , still sakit ngek -,-

No comments:

Post a Comment